Zwroty i Reklamacje

ZWROT

Masz 14 dni na dokonanie zwrotu. Produkt, który chcesz zwrócić należy odesłać w nienaruszonym stanie wraz z wydrukowaną fakturą/paragonem i podpisanym formularzem zwrotu.

Formularz zwrotu pobierz i wydrukuj albo przepisz na kartkę wypełnij wszystkie dane (poprosimy o czytelne wpisanie numeru konta bankowego) i podpisz się – oryginał dołącz do paczki ze zwrotem.

Przesyłkę (zwracany produkt + paragon/fakturę + wypełniony formularz zwrotu) należy wysłać pod adres: ulica Rodzinna 100/1, 57-300 Kłodzko, hello@deskstories.pl

REKLAMACJA

Jeżeli produkt, który zamówiłaś posiada wady, jak najbardziej możesz go reklamować. W pierwszej kolejności prosimy zgłosić reklamację na adres mailowy hello@deskstories.pl. Należy podać numer zamówienia, opisać wadę i przesłać zdjęcia.

Po odpowiedzi mailowej od nas, należy uzupełnić formularz reklamacyjny, który będzie zawierał numer zamówienia, imię i nazwisko zamawiającego, oraz szczegółowy opis wady/uszkodzenia. Formularz należy dołączyć do paczki wraz z reklamowanym przedmiotem. Paczkę należy wysłać na adres: ulica Rodzinna 100/1, 57-300 Kłodzko.

Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki. Decyzje wysyłamy na podany w formularzu adres mailowy. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji, napisz do nas wiadomość na adres: hello@deskstories.pl